Zpět na všechny aktuality

Po Stopách Pražského Jezulátka

03.09.2016

Se začátkem nového školního roku zahajujeme projekt Stopy pro základní školy. Pro třídy čtvrťáků a páťáků je v kostele připravena „Dobrodružná výprava po stopách Pražského Jezulátka.“ 

Program probíhá v prostorách a kláštera včetně míst, kam se běžný návštěvník nepodívá. Během tří hodin se děti dozvědí něco o historii kostela, zjistí, k čemu slouží různá místa a předměty, a pátrají po stopách minulosti i lidí, kteří v současné době do kostela přicházejí. Program v červnu poprvé vyzkoušely děti ze sousední Malostranské základní školy (foto). Jedním z nejoblíbenějších míst páťáků se stala zahrada kláštera, kde si mohli vyzkoušet, jaké je to je chodit na světě bos a zamyslet se, jaké stopy zanechávají ve světě sami. Během jednoho dopoledne si na vlastní kůži vyzkoušely, že kostel není jen „velký prostor“, kde je „zima, klid a zvláštní ticho“ a kde se „cítí zajímavě, protože všude se na ně svatí koukají“, ale také živé a inspirativní místo, kde se setkávají lidé.

Chcete-li program vyzkoušet se svou školou a ozvláštnit tak vyučování nebo školní výlet, napište nám na stopy@pragjesu.cz.

Více o projektu Stopy najdete zde.

Tato stránka používá cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více zde

Cookies

Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem koncovém zařízení, do nichž se ukládají určitá nastavení a data, která si vyměňujete s našimi stránkami prostřednictvím svého prohlížeče. Obsahy těchto souborů jsou sdíleny mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme pro analytické a marketingové účely.