Projekt Stopy nabízí vzdělávací programy pro školy
v kostele Pražského Jezulátka

Využíváme prvky zážitkové pedagogiky a projektového způsobu výuky. Seznamujeme děti s kostelem jako významnou historickou a kulturní památkou i živým místem současnosti. Umožníme, aby si ke kostelu Pražského Jezulátka vytvořily vztah jako k místu, které je součástí města a země, kde žijí.  Nabízíme prostor k zamyšlení nad hodnotami, které jsou všeobecně přijímané jako dobré a potřebné pro jedince i pro společnost, s plným respektem k vyznání všech žáků a k náboženské neutralitě školy.

Dobrodružná výprava po stopách Pražského Jezulátka

  • Program pro 4.-5. třídy základních škol
  • Doba trvání 2,5 hod.
  • Program probíhá v kostele Pražského Jezulátka a přilehlých prostorech kláštera včetně běžně nepřístupných míst
  • Anotaci programu naleznete zde
  • Cena programu pro školu: 30 Kč/ žáka
    (uvedená částka pokrývá přibližně třetinu nákladů na realizaci programu, další náklady hradí Klášter Pražského Jezulátka a sponzor, kterého program zaujal)

Chcete si Stopy vyzkoušet i se svou třídou?

Napište nám na stopy@pragjesu.cz

Program Stopy je připraven pro pro 4. a 5. třídy základních škol. Ostatním třídám základních a středních škol nebo skupinám z farností můžeme nabídnout komentovanou prohlídku kostela.

Stopy Stopy2  

Další foto najdete na Facebooku.

Děkujeme za inspiraci, proškolení a poskytnuté materiály projektu Kostel v naší obci.

 

Od června 2016 se projektu Stopy zúčastnilo už 27 tříd ze základních škol v Praze a okolí.


Ohlasy pedagogů:

„Děti se seznámí s tímto významným kostelem a přijdou do osobního kontaktu s prostředím kostela obecně. To je důležité vzhledem k naší křesťanské historii!“

„Mockrát děkuji za úžasně strávené dopoledne i perfektní materiály. Tak jste nás zaujali, že dětem vůbec nevadilo, že jsme přijeli do školy pozdě ;-)“

„Kromě památek spousta dobrodružství. Moct jít i do míst, která jsou jinak nedostupná. Super program, velmi vstřícní průvodci. Podle dětí je to strašidelné – hlavně závěr.“

„Velice zajímavé nejen po stránce informační, ale také o hlubším zamyšlení.“

„Děti rozšíří svůj pohled na svět.“


Ohlasy dětí:

„Opravdu jedinečný zážitek.“
„Jestli je tohle jenom pár, chtěla bych jednou vidět všechny.“
„Super věc.“
„Děkuji za prohlídku, byla super.“
„Stejně se mi líbilo úplně vše.“
„Nejlepší byla věž.“
„Úžasné. Super.“
„Supr. Dupr.“
„Mám hlad.“
„Je mi dobře.“
„Bylo to moc fajn a doufám, že sem půjdeme znova.“
„Gorily byly nejlepší.“
„Krása a laskavost.“
„Moc se mi líbilo v kostele“
„Když jsme odcházeli, viděli jsme mnicha.“
„Přijdu se podívat znovu.“
„Krásné místo.“
„Mohli jsme číst do mikrofonu.“

„Ahoj Jezulátko!“